Administrativne usluge
Glavna svrha Administrativne službe je pružanje podrške tehničkim i administrativnim uslugama kako bi čitava organizacija mogla nesmetano raditi.
Administrativne usluge dio su uredskog poslovanja koji se odnosi na rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje.
Administrativni poslovi su tehnički postupci na organizaciji dokumenata i pomoćni uredski poslovi koji obuhvaćaju upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa spisa.
Naše administrativne usluge su:
- Upravljanje dokumentima i zahtjevima
- Pribavljanje svih potrebnih dozvola
- Obrada i prevod dokumenata
- Slanje emailova i ugovaranje sastanaka
- Organizacija sastanaka
- Upravljanje bazama podataka
- Organizacija i podnošenje projekata
- Iznajmljivanje i lizing aktivnosti
- Obrada naloga
- Stvaranje i zakazivanje biltena
- Prijem i sortiranje pošte
- Stvaranje i umrežavanje kontakata
- Radne dozvole
- D Viza
- Privremeni boravak
Konsultacije sa Koncept O pomaže kompanijama da procjene svoje vještine i izaberu novi pravac koji talente tima i resurse najefikasnije koristi.
Administracijska podrška
Uz podršku cijelog našeg tima, donosimo vam dragocjeno iskustvo i skupove vještina kako biste obogatili vaše poslovanje ispunjavanjem administrativnih zadataka. Naš tim koristi znanje za procjenu zadataka administracije, usmjeravamo ih u efikasan proces i brzo i tačno ih dovršimo uz održavanje u skladu vašeg poslovanja.
Koncept O pruža administrativnu podršku kompanijama, menadžerima i poduzetnicima.
Sa našim uslugama doživljavate ekonomičnost eksternalizacije zadataka administratora ili administratorske podrške, a pritom održavate kvalitetu rada na koji ste navikli. Zapošljavanje radnika za administrativne zadatke pretvara fiksni trošak u promjenjiv trošak, smanjuje troškove zapošljavanja i omogućava središnje održavanje vašeg intelektualnog vlasništva tako da više nikada ne morate trenirati zaposlenika. Koncept O nudi fleksibilnost vašeg poslovanja, uz pristup raznim vještinama, vidjet ćete povećanje produktivnosti, kvalitete i smanjenje troškova.
Administrativne usluge
Radna dozvola
Svi strani državljani, koji žele da rade i borave u BiH, moraju imati radnu dozvolu. Zapošljavanje stranaca u BiH uređeno je Zakonom o zapošljavanju i radu stranaca. Za izdavanje radnih dozvola nadležan je Zavod za zapošljavanje.
Za naše klijente možemo preuzeti cjelokupan proces od kontaktiranja stranih državljanja radi pribavljanja potrebnih informacija, neophodne dokumentacije i organizacije oko odlaska u Upravu za strance, kao i sprovođenja kompletne procedure pred nadležnim državnim organima od podnošenja zahteva za odobrenje privremenog boravka do dobijanja radne dozvole.
D Viza
Viza za dugoročni boravak – Viza D omogućava ulazak i boravak u BiH u periodu od 180 dana u toku jedne godine i omogućava podnošenje zahtjeva za odobrenje privremenog boravka u BiH.
Viza za dugoročni boravak izdaje se s rokom važenja najviše do jedne godine i to kada je za boravak u BiH potreban period duži od 90 dana u periodu od 180 dana.
Privremeni boravak
Izvan BiH zahtjev se podnosi Službi za poslove sa strancima putem diplomatsko-konzularnog predstavništva BiH, a u BiH neposredno nadležnoj organizacionoj jedinici Službe za poslove sa strancima.
Na teritoriji BiH stranac može podnijeti zahtjev za odobrenje prvog privremenog boravka samo u sljedećim slučajevima:
– ako je u BiH ušao sa vizom za dugoročni boravak (Viza D),
– ako je državljanin zemlje bezviznog režima.
Uz zahtjev za odobrenje – produženje privremenog boravka stranac je dužan dostaviti dokaze kojima opravdava boravak po traženom osnovu.
Upravljanje dokumentima i zahtjevima
Pružamo sve usluge uredskih, tajničkih i dostavljačkih poslova: odlasci u banku, poštu, mirovinsko, zdravstveno osiguranje; pomoć oko uvoza/izvoza robe (packing liste), pisanje službenih dopisa na bosanskom, engleskom i arapskom jeziku.
Obrada i prevod dokumenata
Pružamo usluge na bosanskom, engleskom i arapskom jeziku bez obzira o kojim dokumentima se radi.
Davanje usluga sjedišta društvu
Nudimo uslugu sjedišta društva – na našoj adresi možete imati svoje središte. Mi brinemo za Vašu poštu i obavještavamo Vas o svim novostima.
Koncept O agencija je neprocjenjiv partner. Naši timovi surađivali su kako bi podržali rastuće polje praktičara koji koriste kolektivni uticaj.
Tražite li prvu klasu poslovnog savjetnika?
- Administrativne usluge
- od 150 KM
- Kontaktirajte nas