konsalting usluge Administrativne usluge

Administrativne usluge

Glavna svrha Administrativne službe je pružanje podrške tehničkim i administrativnim uslugama kako bi čitava organizacija mogla nesmetano raditi.
Administrativne usluge dio su uredskog poslovanja koji se odnosi na rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje.
Administrativni poslovi su tehnički postupci na organizaciji dokumenata i pomoćni uredski poslovi koji obuhvaćaju upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa spisa.

Naše administrativne usluge su:

  • Upravljanje dokumentima i zahtjevima
  • Pribavljanje svih potrebnih dozvola
  • Obrada i prevod dokumenata
  • Slanje emailova i ugovaranje sastanaka
  • Organizacija sastanaka
  • Upravljanje bazama podataka
  • Organizacija i podnošenje projekata
  • Iznajmljivanje i lizing aktivnosti
  • Obrada naloga
  • Stvaranje i zakazivanje biltena
  • Prijem i sortiranje pošte
  • Stvaranje i umrežavanje kontakata
  • Radne dozvole
  • D Viza
  • Privremeni boravak

Konsultacije sa Koncept O pomaže kompanijama da procjene svoje vještine i izaberu novi pravac koji talente tima i resurse najefikasnije koristi.

Administracijska podrška

Uz podršku cijelog našeg tima, donosimo vam dragocjeno iskustvo i skupove vještina kako biste obogatili vaše poslovanje ispunjavanjem administrativnih zadataka. Naš tim koristi znanje za procjenu zadataka administracije, usmjeravamo ih u efikasan proces i brzo i tačno ih dovršimo uz održavanje u skladu vašeg poslovanja.

Koncept O pruža administrativnu podršku kompanijama, menadžerima i poduzetnicima. 

Sa našim uslugama doživljavate ekonomičnost eksternalizacije zadataka administratora ili administratorske podrške, a pritom održavate kvalitetu rada na koji ste navikli. Zapošljavanje radnika za administrativne zadatke pretvara fiksni trošak u promjenjiv trošak, smanjuje troškove zapošljavanja i omogućava središnje održavanje vašeg intelektualnog vlasništva tako da više nikada ne morate trenirati zaposlenika. Koncept O nudi fleksibilnost vašeg poslovanja, uz pristup raznim vještinama, vidjet ćete povećanje produktivnosti,  kvalitete i smanjenje troškova.

Administrativne usluge

Informacije o našim uslugama

Radna dozvola

Svi strani državljani, koji žele da rade i borave u BiH, moraju imati radnu dozvolu. Zapošljavanje stranaca u BiH uređeno je Zakonom o zapošljavanju i radu stranaca. Za izdavanje radnih dozvola nadležan je Zavod za zapošljavanje.

Za naše klijente možemo preuzeti cjelokupan proces od kontaktiranja stranih državljanja radi pribavljanja potrebnih informacija, neophodne dokumentacije i organizacije oko odlaska u Upravu za strance, kao i sprovođenja kompletne procedure pred nadležnim državnim organima od podnošenja zahteva za odobrenje privremenog boravka do dobijanja radne dozvole.

D Viza

Viza za dugoročni boravak – Viza D omogućava ulazak i boravak u BiH u periodu od 180 dana u toku jedne godine i omogućava podnošenje zahtjeva za odobrenje privremenog boravka u BiH. 

Viza za dugoročni boravak izdaje se s rokom važenja najviše do jedne godine i to kada je za boravak u BiH potreban period duži od 90 dana u periodu od 180 dana. 

Privremeni boravak

 Izvan BiH zahtjev se podnosi Službi za poslove sa strancima putem diplomatsko-konzularnog predstavništva BiH, a u BiH neposredno nadležnoj organizacionoj jedinici Službe za poslove sa strancima.
Na teritoriji BiH stranac može podnijeti zahtjev za odobrenje prvog privremenog boravka samo u sljedećim slučajevima:
–       ako je u BiH ušao sa vizom za dugoročni boravak (Viza D),
–       ako je državljanin zemlje bezviznog režima.

 Uz zahtjev za odobrenje – produženje privremenog boravka stranac je dužan dostaviti dokaze kojima opravdava boravak po traženom osnovu.

Upravljanje dokumentima i zahtjevima

Pružamo sve usluge uredskih, tajničkih i dostavljačkih poslova: odlasci u banku, poštu, mirovinsko, zdravstveno osiguranje; pomoć oko uvoza/izvoza robe (packing liste), pisanje službenih dopisa na bosanskom, engleskom i arapskom jeziku.

Obrada i prevod dokumenata

Pružamo usluge na bosanskom, engleskom i arapskom jeziku bez obzira o kojim dokumentima se radi. 

Davanje usluga sjedišta društvu

Nudimo uslugu sjedišta društva – na našoj adresi možete imati svoje središte. Mi brinemo za Vašu poštu i obavještavamo Vas o svim novostima.

Trebate savjet ?

Naš tim za podršku će Vam rado pomoći.

Koncept O agencija je neprocjenjiv partner. Naši timovi surađivali su kako bi podržali rastuće polje praktičara koji koriste kolektivni uticaj.

konsalting agencija
Anela Mešić
Direktor , Koncept O

Tražite li prvu klasu poslovnog savjetnika?