Virtualni Ured
Potrebno vam je sjedište firme, tehnička služba (virtualna sekretarica), telefonske i poštanske usluge, neposredan i fleksibilan pristup prostorijama za poslovne sastanke, a želite smanjiti troškove kompanije, virtualni ured je pravo rješenje za vas. Danas u svijetu je sve više zastupljen sistem Virtualnog ureda, da li kod Start-up firmi ili kod malih i velikih preduzeća koja nisu ograničena prostorom obavljanja svojih djelatnosti.
Virtualni ured funkcionira kao udaljeni ured gdje zaposlenici obavljaju zadatke putem interneta, bez obzira na vrijeme ili mjesto gdje se nalaze. Rukovoditelji i management s druge strane imaju pregled i uvid u evidencije učinjenog, kontrolu odstupanja od planova itd.. Pristup emailu moguć je sa mobitela, računala ili laptopa, isto kao i pristup aplikaciji koja djelatnicima služi kao platforma za rad. Svi podaci pri tom su dostupni svakom sa svakog mjesta, u sklopu ovlasti koje su dodijeljene.
Virtualni ured usluge
Konsultacije sa Koncept O pomaže kompanijama da procjene svoje vještine i izaberu novi pravac koji talente tima i resurse najefikasnije koristi.
- Virtualni ured
- 150 KM / mjesec
- Adresa firme
- Korištenje usluga telefona, telefaksa
- Virtualna sekretarica
- Poštanski sandučić
- Email adresa
- Kontaktirajte nas
Koncept O agencija je neprocjenjiv partner. Naši timovi surađivali su kako bi podržali rastuće polje praktičara koji koriste kolektivni uticaj.